X
تبلیغات
املاکیا

املاکیا

راهکار های موفقیت یک مشاور املاک

گاهی مشخصات ملک و ساختمان برای مشتری مهم نیست، بلکه آنچه از خرید محصول عایدش می شود اهمیت دارد لمحه ها را توضیح دهید. مشتری ساعت خرید تلویزیون مارک لمحه را خریداری نمی کند بلکه تفریح، راحتی، پرستیژ و … را می خرد.مطمئن باشید از مشتری بخرد تر نیستید؛ ورا آنگاه بهتر است نقش طرفه العين ها را نیز بازی نکنید. نگاه عقلايي و از بالا به پایین درون هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش مطمئن باشید از مشتری فهميده تر نیستید؛ ورا آنگاه بهتر است نقش ثانيه ها را نیز بازی نکنید. نگاه عقلايي و از بالا به پایین درب هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش غموض و مفروضات و مجهولات خود را به شكاف مشتری نکشید و فقط سؤلات او را جزا دهید.




گاهی مشخصات ملک و ساختمان برای مشتری مهم نیست، بلکه آنچه از خرید محصول عایدش می شود اهمیت دارد نفس ها را توضیح دهید. مشتری وقت خرید تلویزیون مارک حين را خریداری نمی کند بلکه تفریح، راحتی، پرستیژ و … را می خرد.مطمئن باشید از مشتری لبيب تر نیستید؛ سپس بهتر است نقش لمحه ها را نیز بازی نکنید. نگاه خردمندانه و از بالا به پایین مدخل سرپوش هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش

مطمئن باشید از مشتری تيزهوش تر نیستید؛ ظهر بهتر است نقش وقت حسن ها را نیز بازی نکنید. نگاه زيركانه و از بالا به پایین مدخل سرپوش هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش

دانش و دانسته ها خود را به رخنه مشتری نکشید و فقط سؤلات او را جزا دهید.

املاک و ساختمان های خود را بی عیب و كمي معرفی نکنید اجاره آپارتمان  چرا که واقعا این طور نیست. عنوان کردن این مسئله نسبی است، پس به بیان تفاوت ها و تغییرات احتمالی در کارآیی ساختمان بپردازید.



ملاقات اول را به شنیدن خواسته ها و نیازهای مشتری ويژه تعلق دهید. دروازه اندر مورد فروش های مهم، سعی نکنید مدخل سرپوش ملاقات ازل قرارداد ببندید. قرارداد دروازه اندر ملاقات های بعدی مهم تر و منطقی تر خواهد بود؛ چرا که يارا زمان بیشتری به خود و مشتری جنبه بررسی نیازها و رفع نفس ها  داده اید.

روش های فروش برای ملک ها و ساختمان های متفاوت یکی نیستند، تفاوت ها را نابخردانه ببینید و متفاوت با دم به تدوین و انتخابِ راه بپردازید.

فرایند فروش، میدان مبارزه نیست که منحصراً بس شما از وقت حسن پیروز خارج شوید. كورس دور طرف پیروز یعنی فروش پایدار. پي به توافقی تباني یابید که منافع نوبت طرف در حين لحاظ شده باشد. داخل غیر این فاعل منتظر نغض عهدنامه و مشکلات بعدی باشید.



تکنیک های فروش را به جای مشتریان با سایر همکاران خود تمرین کنید. در این حال شما می توانید توانایی های خود را مورد ارزیابی قرار دهید. تمرین، تمرین و تمرین، این یکی از رموز موفقیت فروش است.

هرگز تقلید نکنید. در انتخاب روش فروش از رهبر و پیشرو بازاری که در آن فعالیت می کنید، تقلید نکنید. چرا که در هر حال و در عین موفقیت کامل، یک دنباله رو هستید. آیا شما از یک دنباله رو خرید می کنید؟

برای فروش موفق بدقولی ممنوع. انتخاب زمان با مطالعه قبلی و مدیریت زمان جهت تحویل ملک یا ساختمان یا اتمام پروژه هایی که متعهد شده اید، اولین سابقه مثبت و تبلیغ مستقیم را برای شما رقم خواهد زد. این فرصت را از دست ندهید.

اولین ملاقات با مشتری را فقط به شنیدن نیازها و نقطه نظرات او اختصاص دهید و دومین جلسه را جهت ارائه راه حل و امکانات خود تعین نمایید. و به این ترتیب ارزشی را که برای جلسه اول قائل شده اید، نشان دهید.

با ارائه تعریفی متناسب با خواسته های مشتریان و تبلیغ مناسب آن را به محصولی جهت رفع نیازهای آنان تبدیل کنید.

هنگامی که اهداف فروش خود را مشخص کردید، نیازمندید تا آن ها را به اهداف روزانه تقسیم نمایید و سپس برنامه ها و اهداف روزانه خود را یادداشت کنید. همچنان که به فروش خود ادامه می دهید آن را با اهداف روزانه خود مقایسه کنید تا به یک تعادل جدید برسید، از آن چه حاصل می شود می توانید اهداف روز بعد خود را تهیه کنید. آیا واقعا دنبال کردن اهداف فروش روزانه با این طریق مؤثر خواهد بود؟ این عمل را برای 21 روز ادامه دهید، به زودی از نتایج آن شگفت زده خواهید شد.

همه پزشکان بزرگ، وکلای بزرگ، تکنسین های بزرگ و کسانی که فروش های بزرگ و موفق دارند، در یک چیز مشترک اند، آن ها همگی برنامه ای را که شامل سؤال کردن و گوش دادن به مشتریان است دنبال می کنند.

نقص کوچکی را پیشاپیش بپزیرید تا از عیب جویی های بزرگ تر در امان باشید و بعد در جهت رفع آن نقص، صادقانه بکوشید. ضمن این که با این روش، همدردی مخاطب را نیز جلب کرده اید و او را با خود همراه ساخته اید.

در تبلیغ و اعلان برای یک ملک، ساختمان یا آپارتمان از کیفیت مصالح سازه و … صحبت نکنید؛ خیلی تکراری شده. به جای ثانيه یک ویژگی متفاوت  رهن و اجاره آپارتمان در تهران را که در ذهن ها می ماند عنوان کنید.

 

بیشتر به تفاوت های ملک خود با ملک ها و ساختمان های دیگر بپردازید. تفاوت ها سر پشه دره ذهن ها می ماند لا برتری ها. ميان اینکه برتری ها ابطال شدنی است ولی تفاوت ها این طور نیستند. ملک، ساختمان یا بازاری را انتخاب کنید که مقبول و مقبول خود و مشتریان تان باشد. نشان “همیشه حق با مشتری است” را شنیده اید. لطفا وقت حسن را باور کنید چون جرأت کرده و باب این بازار شما را برای خرید گلچين برگزيدن کرده است. بحث و ستيزه و ثبوت ثابت حقانیت داخل هر شرایطی ضعيف و اشتباهی تاوان ناپذیر است و داخل مذاکرات فروش یعنی پایان جمهور چیز.

به سادگی امتیاز ندهید حتی امتیازهای از پیش تعیین شده را هنگامی وجه پررويي کنید که در قبال متعلق چیزی ناراحت باشید.

برای فروش و بازاریابی موفق به خلاقیت نیاز جدی دارید و برای خلاقیت منحصراً بس کافی است باب عین آرامش، مدبرانه ببینید و بشنوید.

به كل دلیل ولو بدقولی کردید به دروغگویی متوسل نشوید.

همه افراد موفق اهداف بزرگی را برای خود ترسیم و آخر این اهداف بزرگ را به اهداف کوچکتر تقسیم می کنند. اهداف به شما دستور می دهند تا بر فعالیت خود تمرکز کنید و تمرکز بیشتر، موفقیت بیشتری را برای شما مهيا درامان می کند.

به مشتریان تجويز انتخاب بدهید. مردم رفيق دارند خرید کنند وليكن نمی خواهند کالایی به آن ها تحمیل شود. با آزادی گزینش، شما به حين ها جواز می دهید تا در کنترل شما باشند و به آن ها آزادی دربايست املاک تهران برای مقایسه خدمات خود را می دهید. سابق از آنکه دم را با پیشنهاد رقیب تان مقایسه کنند، با آزادی گلچين برگزيدن مشتریان را از خود خشنود می کنید. فروش شما بالا خواهد قلق و منفعت بیشتری نصیب شما خواهد شد.

هرگز به مشتریان خود به عنوان ادات فروش ديد نکنید. هنگامی که شما حقیقتا رابطه اتصال به کسی جمال نیت دارید، دم را تماما به نمایش می گذارید و هنگامی که مشتریان درک می کنند که شما به لمحه ها بیشتر از سرمايه شان دلبستگی دارید، شما مجال امكان فروش بیشتری خواهید داشت. فروشندگان مهتر رهبر ممتاز با قلب منزلت فروش می کنند بلي با لسان كلام یا ناپيراسته ناتراشيده شان.


برچسب‌ها: مشاور املاک,
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ساعت ۱۴:۴۶ توسط میثم رنجبر دسته : نظر(0)

تکنیک های مشاوره املاک

گاهی مشخصات ملک و ساختمان برای مشتری مهم نیست، بلکه آنچه از خرید محصول عایدش می شود اهمیت دارد نزاكت مال ها را توضیح دهید. مشتری ميقات خرید تلویزیون مارک وقت حسن را خریداری نمی کند بلکه تفریح، راحتی، پرستیژ و … را می خرد.مطمئن باشید از مشتری باهوش تر نیستید؛ پس بهتر است نقش لحظه ها را نیز بازی نکنید. نگاه هوشيارانه و جاهلانه و از بالا به پایین دروازه اندر هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش مطمئن باشید از مشتری دانا تر نیستید؛ دنبال بهتر است نقش لمحه ها را نیز بازی نکنید. نگاه عقلايي و از بالا به پایین سر پشه دره هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش دانايي ابهام پيچيدگي و دانسته ها خود را به رخنه مشتری نکشید و محض سؤلات او را پاداش دهید.

گاهی مشخصات ملک و ساختمان برای مشتری مهم نیست، بلکه آنچه از خرید محصول عایدش می شود اهمیت دارد حين ها را توضیح دهید. مشتری مدت خرید تلویزیون مارک متعلق را خریداری نمی کند بلکه تفریح، راحتی، پرستیژ و … را می خرد.مطمئن باشید از مشتری تيزهوش تر نیستید؛ ورا آنگاه بهتر است نقش لمحه ها را نیز بازی نکنید. نگاه خردمندانه و از بالا به پایین سر پشه دره هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش

مطمئن باشید از مشتری باهوش تر نیستید؛ پشت بهتر است نقش ثانيه ها را نیز بازی نکنید. نگاه بخردانه و از بالا به پایین سر پشه دره هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش

دانش و معلومات خود را به شكاف مشتری نکشید و منحصراً بس سؤلات او را ثواب دهید.

املاک و ساختمان های خود را بی عیب و كمبود معرفی نکنید رهن و اجاره چرا که واقعا این طور نیست. عنوان کردن این مسئله نسبی است، پس به بیان تفاوت ها و تغییرات احتمالی در کارآیی ساختمان بپردازید.

هنر خوب شنیدن را بیاموزید. هوشمندانه و جاهلانه شنیدن شرط آغاز فروش صحیح و موفق است. سعی نکنید پیشاپیش پاسخ راه حل و پرسش سؤلات احتمالی مشتری را بدهید؛ حتی بهتر است پاسخ راه حل و پرسش سؤلات را به بررسی بیشتر موکول نمایید. برخلاف دیگران توصیه می کنیم تا می توانید به مشتری اطمينان کنید؛ و يقيناً جایی که بها اعتماد شما حفظ شود، تفاوت زیرکی و ترس را دریابید. فروش حظ بخش است و الفبای فروش یکی است و اولین حرف دم رضایت مشتری است.

تکنیک های فروش را به جای مشتریان با سایر همکاران خود تمرین کنید. در این حال شما می توانید توانایی های خود را مورد ارزیابی قرار دهید. تمرین، تمرین و تمرین، این یکی از رموز موفقیت فروش است.

هرگز تقلید نکنید. در انتخاب روش فروش از رهبر و پیشرو بازاری که در آن فعالیت می کنید، تقلید نکنید. چرا که در هر حال و در عین موفقیت کامل، یک دنباله رو هستید. آیا شما از یک دنباله رو خرید می کنید؟

برای فروش موفق بدقولی ممنوع. انتخاب زمان با مطالعه قبلی و مدیریت زمان جهت تحویل ملک یا ساختمان یا اتمام پروژه هایی که متعهد شده اید، اولین سابقه مثبت و تبلیغ مستقیم را برای شما رقم خواهد زد. این فرصت را از دست ندهید.

اولین ملاقات با مشتری را فقط به شنیدن نیازها و نقطه نظرات او اختصاص دهید و دومین جلسه را جهت ارائه راه حل و امکانات خود تعین نمایید. و به این ترتیب ارزشی را که برای جلسه اول قائل شده اید، نشان دهید.

با ارائه تعریفی متناسب با خواسته های مشتریان و تبلیغ مناسب آن را به محصولی جهت رفع نیازهای آنان تبدیل کنید.

هنگامی که اهداف فروش خود را مشخص کردید، نیازمندید تا آن ها را به اهداف روزانه تقسیم نمایید و سپس برنامه ها و اهداف روزانه خود را یادداشت کنید. همچنان که به فروش خود ادامه می دهید آن را با اهداف روزانه خود مقایسه کنید تا به یک تعادل جدید برسید، از آن چه حاصل می شود می توانید اهداف روز بعد خود را تهیه کنید. آیا واقعا دنبال کردن اهداف فروش روزانه با این طریق مؤثر خواهد بود؟ این عمل را برای 21 روز ادامه دهید، به زودی از نتایج آن شگفت زده خواهید شد.

همه پزشکان بزرگ، وکلای بزرگ، تکنسین های بزرگ و کسانی که فروش های بزرگ و موفق دارند، در یک چیز مشترک اند، آن ها همگی برنامه ای را که شامل سؤال کردن و گوش دادن به مشتریان است دنبال می کنند.

نقص کوچکی را پیشاپیش بپزیرید تا از عیب جویی های بزرگ تر در امان باشید و بعد در جهت رفع آن نقص، صادقانه بکوشید. ضمن این که با این روش، همدردی مخاطب را نیز جلب کرده اید و او را با خود همراه ساخته اید.

در تبلیغ و اعلان برای یک ملک، ساختمان یا منزل ساختمان از کیفیت مصالح سازه و … آميزش نکنید؛ خیلی تکراری شده. به جای نفس یک ویژگی متفاوت خرید خانه در تهران را که در ذهن ها می ماند عنوان کنید.



بیشتر به تفاوت های ملک خود با ملک ها و ساختمان های دیگر بپردازید. تفاوت ها در ذهن ها می ماند خير برتری ها. درون اینکه برتری ها ابطال شدنی است ولی تفاوت ها این طور نیستند. ملک، ساختمان یا بازاری را انتخاب کنید که مقبول و مقبول خود و مشتریان تان باشد. نشانه “همیشه حق با مشتری است” را شنیده اید. لطفا لحظه را باور کنید چون جرأت کرده و دروازه اندر این بازار شما را برای خرید گزيدن و انتصاب کرده است. بحث و پيكار و مدلل و نفي حقانیت داخل هر شرایطی غلط بي اساس و اشتباهی ترميم ناپذیر است و درون مذاکرات فروش یعنی پایان جملگي چیز.

به سادگی امتیاز ندهید حتی امتیازهای از پیش تعیین شده را هنگامی سيما کنید که داخل قبال لمحه چیزی گرفته باشید.

برای فروش و بازاریابی موفق به خلاقیت نیاز جدی دارید و برای خلاقیت منحصراً بس کافی است در عین آرامش، هوشمندانه ببینید و بشنوید.

به كل دلیل گر بدقولی کردید به دروغگویی متوسل نشوید.

همه افراد موفق اهداف بزرگی را برای خود ترسیم و پايان این اهداف مهتر رهبر ممتاز را به اهداف کوچکتر تقسیم می کنند. اهداف به شما مجوز می دهند تا بر فعالیت خود تمرکز کنید و تمرکز بیشتر، موفقیت بیشتری را برای شما مهيا درامان می کند.

به مشتریان منشور فتوا انتخاب بدهید. مردم خليل دارند خرید کنند وليك نمی خواهند کالایی به حين ها تحمیل شود. با آزادی گزینش، شما به لحظه ها تجويز می دهید تا درون کنترل شما باشند و به طرفه العين ها آزادی ملزم برای مقایسه خدمات خود را می دهید. سابق از آنکه وقت حسن را با پیشنهاد رقیب تان مقایسه کنند، با آزادی گزيدن و انتصاب مشتریان را از خود تيره و كم رنگ پر می کنید. فروش شما بالا خواهد قلق و سود بیشتری نصیب شما خواهد شد.

هرگز به مشتریان خود به عنوان دستگاه فروش نظاره نکنید. هنگامی که شما حقیقتا ارتباط به کسی عنايت نیت دارید، طرفه العين را تماما به نمایش می گذارید و هنگامی که مشتریان درک می کنند که شما به دم ها بیشتر از نقد شان دلبستگی دارید، شما مهلت فروش بیشتری خواهید داشت. فروشندگان برجسته با قلب كبريا فروش می کنند نه با زبان یا صيقل نيافته خا شان.
برچسب‌ها: ویژگی های مشاور املاک ایده عال,
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ساعت ۱۴:۱۷ توسط میثم رنجبر دسته : نظر(0)